lauantai 28. heinäkuuta 2012

Sukkailua lisää

Olen jotenkin ihan suunnattoman ihastunut tuohon Novitan ylipolven sukkaan. Ensimmäiset teinkin ihan mallin mukaan Polku-langasta
Nämä sukat oli muistaakseni Kyjy 2011 -projektista(joka on edelleen tyylikkäästi kesken):  Toinen sukka on porkkanaa ja toinen muistaakseni paprikaa. Kuopukselleni nämä tein ja kivat niistä tulikin.

Seuraavaksi tikkuilinkin sitten
Fabelista nämä namut jotka matkasi myös kuopukseni matkassa maailmalle.

Deligh-sukat tuli sitten tikuteltua. Aluksi väri oli minusta kamala mutta neuloessa rakastuin lähes. Sukat hyppäsi esikoisen laukkuun.
Sitten Fabelista tulikin jo sitten kuopuksen ystävälle, työkaverille ja kämppikselle , ihanaisella tanssipojalle sukat. Ne odottaa yhä luovutusta ja kommettia.. saa nähdä kelpaako. Ja en nyt sen enempää tarinoi vanhoja mutta nämä on todellakin minun ensimmäiset miesten sukat. Olen tarinan vuodattanu jo.. joten olkoon.

Ja lopuksi sitten nämä julkaisemattomat..uudet...ja nää on sitten ihan minun omaan jalkaan
Ihnat Fabelit omiin jalkoihini... näihin olen myös niin rakastunu että.
Ja kerrottakoon että kun eilen kerroin puikoilla olevan uudet polvisukat niin toinen niistä syntyi tänään valmiiksi ja joutui korin pohjaan odottamaan toisen syntymistä... Ja puikoillahan on myös seuraavat ylipolvensukat...

3 kommenttia: