torstai 13. syyskuuta 2012

MINNUUPA EI YLLÄTETTYKÄÄN...

Tällä kertaa SNY ei minua päässytkään yllättämään paketillaan. Ihulainen emonen pisti eilen illalla s-postina tiedon että Snyyn paketti on tulossa. Oishan sitä voinu kattella netistä missä se matkaa vaan minä oon jo sellainen konkari tällä alalla ja kuin viilipytty etten moiseen sortunu (lue: kännykästä luin emosen viestin ja jotenkin joku "ryssi" sen pois ikiajoiksi ja hävitti numerosarjan).

Ja niin kauniin paketin postin rouvashenkilö hyllystä minulle ojensi.. ainut harmitus oli että se oli laatikko ja vielä kaunis sellainen joten kamalasti en voinut rutistella ja tunnustella, koska tuollaiset paketit ei meillä mene roskiin vaan ne jatkaa elämäänsä. Sitten sitä kirmailtiin kotiin ja ajattelin ottaa mukillisen kahvia ja aloittaa nautiskelun.
Ja sitten minä jämähdin... katselin laatikkoa ja mietin. Uskallanko aukaista.. ??? Uskomatonta miten sellainen ajatus vaan pulpahti mieleeni. Oon osallistunut niin moneen Salailuun että minut pitäisi pistää jo jäähylle koko hommasta. Minun Snyyt on kaikki olleet IHANIA!!!En kertaakaan ole saanut pakettia josta oisin mielessäni ajatellut että...no joo... onhan tässä jotain kivaakin. Noh tiiän kyllä ,että minua on helppoa ilahduttaa..varmaan liian helppo olen =( Noh pakettia katsellessa mietin että ihan varmasti jotain positiivista keksin vaikka hammasta purren. Koska kyllä joku kohtalon laki on niin ettei minulle aina voi tulla kivoja paketteja.
Hammasta purren siis laatikko auki..antaa tulla mitä tuleman pitää..

Minun ois pitänyt ehkä ottaa kuva siitä ilmeestä joka levisi naamalleni.. säästän teidät siltä kuitenkin. KATSOKAA IHANAISET IHMISET!!! Minun ei tarvii  yhtään keksiä mitään kivaa sanottavaa paketista.
- Nostalgiaa lankana, näistä tulee taas tutusti perussukat. Olinpa tätä eilen jopa ostaa kun oli joku tarjous. Jätin hyllyyn kun minulla on niitä keskeneräisiä sukkia =(
- Havin lautasliinoja, jotka tuli tarpeeseen . Niin kiva kuosi että osa niistä pääsee askartelukoriin.
- Kaunis kortti ...ja tuttuun tapaan kirjanmerkkinä kulkenee jonkin aikaa
- Luhdan pyyhe ja pyyhkeelle oma "ripustuslenkki" ja kas kummaa ...Jaanan nimellä =)
JA sitten ne suklaiset jutut
- tuikkuja... tuoksuvat suklaalle. Sopivat laihduttajalle mainiosti. Poltankin yleensä vain tuoksutuikkuja. Tuoksufriikki minä!
- sitten ei laihduttajalle mutta... silti..SUKLAATA... ja sitruunatäytteellä. Joo pakko oli avata ja maistaa yksi ja toinen ja... Oli mennä kaikki kun ajattelin että tää putkilo on sitten tosi mainio virkkuukoukuille. Jätin vielä kuitenkin herkkuja jemmaan.

Hassua mutta joka Snyy-paketissa on ollut juttu joka pomppaa muiden juttujen yli. Niin oli nytkin.
Sain ihanan Kuppikakut ja muffinit -kirjan.Hiukan selailin ja huoh...! Kirja on aivan ihanuus!Tää on just tarkoitettu laihduttajille kun katselee, että noita voisi kokeilla ja noita ja noita...Meinaan muuten todellakin kokeilla enkä vaan katsella kuvia.

Sny, KIITOS! Paketti oli ihan huippu kerrassaan..Taas minua onnisti!!! Eihän tässä meinaa malttaa odottaa seuraavaa pakettia.

14 kommenttia:

  1. Ihana paketti! Minä tyydyin nyt vaan ihailemaan muiden paketteja, täytyy saada jotakin tolkkua käsityökoreihin ennen kuin uskallan taas mukaan! :)

    VastaaPoista
  2. Kylläpä on hieno sisältö, taidettiin kuitenkin yllättää!?

    VastaaPoista
  3. Olipa kiva, että tykkäsit! Seuraavaa pakettia aletaan kohta suunnitella.
    T. Se sinun salainen ystäväsi

    VastaaPoista
  4. Ihania yllätyksiä koko paketillinen!

    VastaaPoista
  5. Voi miten ihana paketti! Kyllä tosiaan sinua onnisti :)

    VastaaPoista
  6. Laittaistitko sen ilmoittautumislomakkeen sähköpotilla koskien kirppiskaveria, kiitos :)

    VastaaPoista
  7. Hei!

    Lueskelen blogiasi saadakseni vinkkejä ;)

    Terv. Snysi

    VastaaPoista