sunnuntai 18. elokuuta 2013

Kuutamolla...

Olen ollu keväästä lähtien tään blogin kanssa ihan kuutamolla. Välillä innostun ja sitten en vaan saa aikaiseksi oikein mitään kirjoitettavaa..ja toisten blogitkin kommentoimatta.Haluaisin niin paljon mutta en pysty. Ajatus ahdistaa.
Viime viikkoina olen ollut koko elämässäni ihan pihalla ja kuutamolla ja... mutta tuntuu kuin viime viikkoina kuutamo on alkanu valaisemaan. Elän elämässäni aikoja , etten tiedä mitä teen ja minne meen. Joka suuntaan voisin kääntyä ja lähteä.. polut näyttää valoisilta. Välillä vaikka olin niin hukassa koko elämäni kanssa niin olen sitä vieläkin. Tilanne on vaan se , että nyt se hukassa olo alkaakin olla kuun valaisemaa ja vaikka valinnan edessä olen tunnen sydämessäni suurat vapauden tunnetta ja hassua onnea. Tunnen viimeinkin hyvinä hetkinä olevani vapaa ja tiedän jotain hyvää elämääni vielä tulevan. Kuu ja minä hymyilemme =)

1 kommentti:

  1. Se on hyvä tunne, kun kaikki alkaa selkiytyä. Kuutamosta on apua!

    VastaaPoista