torstai 28. helmikuuta 2013

SMYYYYYYYYYY

 
Tunnustan että Smy:ni paketti tuli jo joskus viime viikolla mutta... joo... 
Paketissa olleessa kortissa oli kirjoitettu että pientä väkerrettävää ja pähkäiltävää =) Oiskohan tämä osio väkerrettävää... handmade-nauhaa, servettejä, sydämiä ja paperinauhaa(tai miksihän tätä oikeammin kutsutaan)
Mutta ei se tähän loppunu....
Ihana pullakortti... pakostakin tuli ja tulee pullan nälkä =( muffinivuokia, tulitikkuja, laastareita ja teetä...Pitänee siis leipoa ..tikkupullaa ja nauttia teen kanssa... ja nuotiota tehdessä varmaankin on tarvetta laastareille ja paperisille muffinivuoille...
Paketin paras ja minulle pähkäiltävä osuus oli tässä (kuvakaan en saa monesta yrityksestä oikein päin...pähkäiltävää ollu tässäkin)
Joudun sitten vissiin kasvattamaan vihanneskrassia... täällä se viherpeukalo pyörii suussa ja miettii ja miettii... lupaan palata asiaan ja kertoa menikö se lähellekään .. jotain =)
Mutta aivan jänskän paketin olis Smyyni rakennellu minulle... Kiitos IHANAINEN!



4 kommenttia:

  1. Voi mikä paketti! :) Ihanuuksia pullollaan! Mun peukaloni vihertää jo (vaikka siitä paljon puhutusta auringosta en ole nähnyt kuin pari vilausta, miten se aina paistaakin silloin kun mä olen töissä...) ja täytyy varmaan kirmaista siemenkaupoille...

    VastaaPoista
  2. Siinäpä sinulle monenlaista puuhaa ja pohdintaa :)
    T: Übermartta

    VastaaPoista
  3. Hauska paketti, kortti onkin ihana. Pulla kyllä maistuisi täälläkin päin.

    VastaaPoista
  4. hieno paketti!

    Minä olen blogissani sinut haastanut!

    VastaaPoista