tiistai 15. tammikuuta 2013

Minä kun en...

Ikinä voita mistään mittään niin kerrankin se sitten tuli ja läsähti. Niin tuli VOITTO... pieni mutta silti päiväni piristävä ilahdus
Pitsitie järjesti arvonnan vuoden vaiheteessa ja minulle napsahti sitten voitto. Napit on niin herkkuja että ja muutenkinhan minä olen tämmöinen pitsi/nauha keräilijä.

Kiitos ystäväiseni lohduttavista sanoista. Kun läheinen sairastuu niin se mullistaa koko lähipiirin elämän. Väliin on niin epätoivon päiviä ja sitten syttyy taas toivo paremmasta. Sananne lämmittävät sydäntäni. Nyt eletään Parempien päivien toiveikkaita hetkiä... vaikeinta tässä on se että romahdus voi tulla milloin vaan. Olen viime kuukausina alkanut jotenkin vihata puhelinta. Jokainen viesti ja soitto hätkäyttää. Minä kuitenkin olen toiveikas ja uskon että kaikella on tarkoituksensa vaikkei kaikki menisikään niin kuin minä haluan.
Kiitos vielä kerran =)

4 kommenttia:

  1. Voimia sinulle ja perheellesi edelleen.

    VastaaPoista
  2. Onnea voitosta ja voimahali sinulle♥

    VastaaPoista
  3. Onnea voitosta! Ja jaksamista toivottelen.

    VastaaPoista
  4. Upean palkinnon sait !
    Tuli varmasti oikeaan osoitteeseen.
    Jaksamista sinulle !

    VastaaPoista