keskiviikko 5. syyskuuta 2012

PORKKANAINVENTAARIO...

Sny:n ihanainen emo oli keksinyt ihanan lisän sny-kierrokselle. Saa porkkanaruusuja kun tekee blogiinsa inventaariota, joka kuukausi.Noh..mitäs se sukkailija (joka minusta muka blogin mukaan on tullut) muuta ko sukkalaatikolle ja katsokaa APUA!!! Eihän minulla pian ole sukkalankaa ollenkaan...siis tuo laatikko on aikas pieni.Onneksi käsityömessut tulee taas pian...

Tässä ei paljon sukkasadon hillokellarin hyllyjä täytellä..
kuiskaan kuitenkin että tässä ei ole minun Fabelit...

5 kommenttia:

  1. Ihani nuo lankojesi värit. Minäkin odottelen käsityömessujen alkamista.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!Inhokkiväriä minulla ei oikein edes ole..mutta syvää rakkautta olen viime aikoina tuntenut vaaleanpunaiseen, lilaan ja vihreään..Käsityömessut on pahasta ainakin minulle kun niin monenmoista näpräilen. Siellä tilinsaldo nollautuu ja helposti =)

      Poista
  2. Tosiaan vähissä on sinun sukkalangat, ellei sitä Fabelia ole piilossa monta kiloa.

    VastaaPoista
  3. Haha! kuva on hyvinkin hämäävä. :D Äkkiä vois luulla ettei sulla oikeesti oo ku pari kerää, mutta onneksi olin itse todistamassa viime viikolla totuutta :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Rakas tyttäreni...sukkalangalla ja sukkalangalla on ero. Ja nyt minun SUKKALANGAT meinaa loppua...sitä MUUTA lankaa kyllä piisaa Ruttunaamalle asti =)

      Poista